Nice weekend in K-stad=)

Igår fredags tog jag o lillan tåget ner till Kristianstad. Vi skulle hälsa på min fd. svägerska och som har blivt en vädigt god vän på kort tid=) Vi var framme i K-stad 14:00 och satte oss då på Mc Donalds och åt medan vi väntade på Jessica som skulle möta upp oss efter jobbet. Därefter gick vi hem och lämnade våra väskor innan vi traskade vidare mot det som Felicia mest hade längtat efter, nämligen Jessicas dotter Iza=) Vi hämtade henne på fritids och i samma sekund som dom såg varandra så började fnissandet och skratten att bubbla från dom bägge. De har bara träffats en gång innan, vid midsommar men fann varandra direkt de små sötnosarna=) Fredagen blev en "lugn" kväll hemma med lite god mat och massor av prat och bus. Tjejerna härjade loss fullständigt fram till ca 23 drygt innan de däckade i Izas säng=) Mammorna fortsatte dock ett par timmar till o ligga o prata i sängen innan vi insåg att vi oxå behöver sova några timmar=)

07:20 vaknade tjejerna pigga som mörtar vilket INTE deras mammor var=/ Efter en lugn frukost så väntade vi alla på att Jessica skulle bli färdig för att ta en kort tur till stan innan vi skulle bege oss mot Andys lekland=) Ett par timmar på Andys lekland gjorde de småtrötta tjejerna lite tröttare så det passade bra att säga hejdå och bege oss mot tåget för hemresa. Jag trodde att lillan skulle däcka på tåget så att en annan oxå kunde vila lite men icke då. Hon höll sig vaken hela resan hem och var spänd på att träffa sin kompis Vega igen som skulle sova över hos oss då hennes föräldrar var bortbjudna på fest=)

Väl hemma så väntades god mat och en stund i lugn o ro vid tv:n. Tjejerna satte sig vid en film uppe för att sedan somna 21:30 och sover fortfarande. Själv är jag och Lowe nere i köket då fars dag innebar en önskan om sovmorgon så det var bara o traska upp imorse så glatt. Efter alldeles för några timmars sömn i helgen så lär jag nog däcka skönt efter "ensam mamma söker" ikväll=)

Nu vill jag avsluta med att tacka jessica och Iza för ett par jättemysiga dagar. Ni är helt underbara!!! <3 <3 <3
Jag vill även önska alla pappor en riktigt god fars dag!!!! <3 <3 <3







Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0