Hur gör man?

Ja, hur gör man för att lära sig att leva med en kalender i väskan?! Som jag skrev tidigare har jag ju missat 2 möten på en vecka. Idag bokade jag in en träff m söta Lisett till måndag för att sen när jag kommer hem upptäcka att det är ju föräldragrupp den dagen!!! Jag har införskaffat kalender tidigare men det blir aldrig ngn naturlig grej o ta med så jag undrar nu hur jag ska göra för att komma ihåg den så att den blir lika viktig som telefonen, för den är ju inte en risk att man glömmer ;)

Bilden lånad från nordvux.net

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Åsa

använd kalendern i mobiloen :)

2010-11-18 @ 09:17:39
URL: http://blommis86.blogspot.com
Postat av: svar till åsa

Jo fast jag tycker inte om den i iphonen=( Jag glömmer ju alltid och kolla den o det är ju det som är problemet=/ På förra mobilen så låg det på "första sidan" på telefonen så man såg ju varje dag vad man hade o göra utan att man behövde gå in o kolla ngnstans o då glömde man inte det.

2010-11-18 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0