Faan vad trött jag blir!

Jag blir så trött på mig själv ibland! På en vecka har jag glömt 2 möten och en av Hampes läxor!!! Förvisso borde även han komma ihåg sina läxor men men... Skulle varit på utv.samtal på dagis förra veckan men påbörjade städning o glömde fullständigt bort det och kom inte på det förrän morgonen efter! Pinsamt värre! Idag ringde min sjukgymnast och undrade om jag hade glömt henne idag?! Jag svarar att det är ju inte förrän imorgon den 16:de! Men hallå, det är den 16:de idag!!!!! Så där sket sig det oxå och åter igen får jag skämmas! Dessutom så kommer jag på att jag såg ett mattepapper förra veckan i Hampes väska som skulle varit inlämnat idag men tror ni jag kommit ihåg o påminna honom om det?! Nepp!!! Tak o lov löste det sig ändå då han gjorde den direkt efter skolan o cyklade upp till fröken o lämnade den eftersom hon bor precis i samma område=) Så om jag inte kommer när jag sagt det så ring direkt för då har jag garanterat glömt det !!!

(Bilden lånad från google)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro.s

jag känner igen det därra men jag överlever pga min almanacka.som jag kollar varje dag men veckovild blir jag när man går hemma så jag måste ofta när man talar datum å träffar eller så fråga vad det är för dag man är i =/ men tyvärr har jag inte bara 3 tösar att hålla reda på utan min minneslösa karl oxå =)

ha de gutt!!

2010-11-17 @ 12:06:46
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0