Ett banalt inlägg=/

Ja nu tänker jag skriva ett riktigt banalt inlägg=) En riktigt stor nackdel med att jobba i vården är att man inte får ha långa naglar och inget nagellack!!! Jag har alltid varit en nagelbitare men har lyckats o få långa fina naglar då och då, men för det krävs det att jag ALLTID har nagellack på. I förrgår fick jag alltså klippa av mina naglar till "lagom" långa och ta bort nagellacket och naturligtvis börja naglarna att spricka och då börjar jag att bita, GAAAHHH! Det är så fult med sönderbitna naglar! Jag får väl tänka över mitt yrkesval för så här kan jag ju inte ha det ;)

Mina alldeles egna naglar som jag hade sparat ut till vårt bröllop=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna Ling

Du är inte ensam! Jag har bitit hela mitt liv, men nästan slutat helt. Vi får inte heller ha långa naglar och nagellack på mitt jobb... så jag lider med dig! //Anna

2010-11-19 @ 21:03:36
Postat av: Nilla

Vad fina dina naglar var!/Kram Nilla.

2010-11-20 @ 15:04:58
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Maria

Oh så snygga naglar! Om jag sparar ut mina så blir de likadana, skitsnygga. Men jag är som dig, jag måste ha nagellack. Men prova köp någon bra nagelolja istället och smör med den ett par ggr om dagen, kan hjälpa när du inte kan ha nagellack.

2010-11-24 @ 08:32:55
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0