Mors dag=)

Dagen började med att jag fick jag sovmorgon till kl 9. Då kom mina älsklingar in med ett paket och en teckning. Därefter berättade min man att vi skulle äta lite god frukost och att vi sedan skulle åka in till Kalmar så jag fick shoppa för presentkortet jag fick på morgonen. Jag hoppade då in i duschen, åt en god frukost som mina barn hade plockat fram och sedan begav vi oss in till Kalmar.

Först blev det en kort tur på IKEA medan barnen lekte lite. En korv och dricka hann oxå slinka ner innan vi gick vidare till MODE-huset. Där hoppade barnen in på lekhörnan en timme medan jag provade kläder=) Hittade en svart jump-suite och en svart tröja. Har fortfarande en del kvar o handla för men hittade inget mer där idag.

Vi var sedan o handlade på Citygross innan Roger lämnade av mig o barnen uppe hos mina föräldrar för en trevlig fikastund. När vi sedan kom hem hade R tänt grillen och lite mat höll på att fixas. Därefter vankades det dusch av två barn och nu ligger alla tre barnen och snusar gott i sina sängar. R och jag ska nu äta lite hemmagjorda skagentoast som bara min R kan göra=)

Med andra ord har detta varit en heldag med min älskade familj. Hoppas alla ni andra mammor haft en bra dag =)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0