Idag har jag haft en dag för mig själv:)

img_6807 (MMS)

Idag har jag haft en dag för mig själv:) Har varit på scrappingträff m några tjejer och haft mkt trevligt. Som jag skrivit tidigare så är jag ju helt nybörjare på detta och förra ggn satt jag som ett? när alla andra fixade o donade. Denna ggn kom jag igång lite snabbare och fick ihop en sida samt påbörjat en till:) Det var en mkt trevlig dag. Kvällen blev lika bra då R grillade vildsvinsfile' bl.a och till det potatisgratäng och sallad. Vi avslutade kvällen m att spela en omgång Buzz m barnen.  Har även slagit in de sista paketen till Felicia då hon fyller 5 år imorgon! Lilla skruttan min...  Dags för sängen o lite avkoppling om jag inte däckar direkt när huvudet träffar kudden;) Lägger in en bild på sidan jag scrappade idag.


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0