Värdelös...

Just nu är jag så värdelös på o blogga! Detta p.g.a. olika anledningar men mkt beror på tidsbrist och orken. De sista 14 dagarna har varit riktig tunga framför allt p.g.a. att Lowes förkylning bara blivit sämre samt att hans mage stökat vilket inneburit nästan sömnlösa nätter för min del känns det som. Han har vaknat till, allt från ca 45 minuter emellan upp till 2 timmar. Som ni förstår så hinner jag ju knappt somna om inom de ramarna utan när jag väl slumrat så har han varit så täppt så han inte får luft eller så gasig så han bara ligger o sparkar o frustar. Det har börjat ta ut sin rätt på mig nu när jag inte får sova varken på natten eller på dagen. Tur att han inte skriker om nätterna i alla fall=)

Med andra ord så händer det inte så mkt här hemma heller. Skolarbetet hänger lite på en tråd till nästa deadline. Tyvärr, får jag väl säga eftersom jag verkligen vill lyckas denna gången men inte lätt o koncentrera sig när man knappt kan hålla sig vaken...

Det som har hänt är att vi döpte Lowe igår. Lowe Hannes Emanuel är nu hans namn=) Allt gick bra och det är så skönt o ha det överstökat;) Kommer lite bilder kanske under dagen om jag hinner...

Idag är Felicia hemma från dagis då hon haft ont i huvudet i 1-2 dygn samt även lite feber sedan igår kväll. R ska åka o jobba inatt så ikväll blir det en lugn kväll när barnen lagt sig och jag kan sätta mig i soffan, titta på Familjen Annorlunda och fundera på hur de lyckas få ihop sina dagar på bästa sätt;)

Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0