Min jujutsu-kille=)

Idag har hela familjen varit i sporthallen då Hampus är där på träningsläger. Nybro jujutsu-klubb har ett läger för barn där o det var en hel drös=) R har varit ansvarig för sjukvårdenoch jag har sprungit runt o fotat lite. Felicia har sprungit runt o lekt där hela dagen o lilla Lowe har sovit nästan större delen av dagen och varit så nöjd och glad=)

Måste även skryta med min stora pojk som har skött sig så perfekt på lägret. Han har varit fokuserad till 110% när instruktörerna har visat  teknikerna. Han har sedan gjort dessa perfekt. Han är såååå duktig min pojk=)

Det har varit en trevlig dag faktiskt då allt har fungerat så smidigt hela dagen. Vi var där nere redan innan 10 i morse och kom hem ca 18 och imorgon bär det av vid 9 ner dit igen då det fortsätter. Nu är barnen på discobad i simhallen och sedan skulle det bli nattamacka och filmvisning innan lyset släcks 23:45. Imorgon ska de sedan upp 08 så gissa hur trötta de kommer o vara då, åtminstone min son;)

Nu ska jag bada lilleman innan jag o Felicia sätter oss o tittar på melodifestivalen en stund=)
Kram på er.

P.s en påminnelse till er som inte meddelat er om ni kommer på dopet nästa söndag . O.s.a senast imorgon ;)

Trots alla dessa barn så var det knäpptyst vid denna stund så du kunde hört en knappnål falla=)

Min duktiga pojk på båda bilderna=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0