Hua...=)

Min älskade son Hampus hade idag varit på musikteater m skolan och var tydligen jättenöjd med denna. Han hade med sig ett papper hem med hemsidan och ville kika in på den. Man kan kika lite där på en kort snutt av deras föreställning och den verkade faktiskt bra=) När de sedan började spela lite olika instrument så berättade Hampus att de hade fått prova på lite olika instrument idag och att han skulle börja spela... TROMBON!!!
Gud hjälpe mig! Fick genast rysningar i hela kroppen av den tanken. Med tanke på hur mkt ljud det är annars utan tromboner så blev jag nästan mörkrädd när jag tänkte på Hampus "spelandes" trombon. Även flashbacks från när min lillebror började spela trumpet i barndomen...  Hua, hemska tanke...
Jag tror nog att den där trombonen får försvinna långt bort annars rymmer nog jag =)


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0