helgen...

Då var ännu en helg över.

I lördags var det dags för min första scrapträff=) Jag har ALDRIG scrappat tidigare men blev lockad efter att tittat på Jennys album som hon har scrappat. Tyvärr hade natten varit tokigt upp o ner så det var en trött Johanna som blev hämtad av Jenny vid 9:40. Lite svårigheter o hitta till lokalen vi skulle vara i, men som tur var hade ju jag min lilla Iphone o kunde slå fram rätt adress;) När alla väl var samlade så började de erfarna scrapparna och greja direkt medan lilla jag satt som ett frågetecken o tittade på ALLA saker som finns till scrapping! Herregud, det är ju en hel drös med grejer... Jaja, efter att ha suttit där i ca 2 timmar som ett fån så tog jag mig i kragen och började lite m hjälp av Jenny. Jag satt nog o njöt lite oxå av att bara vara Johanna för några timmar =)

Vid ca 14 så hade jag faktiskt gjort min första lilla bild i scrappingens värld=) Inte mkt gjort men jag hade däremot haft 4 trevliga timmar m trevligt sällskap=)

Jag blev upphämtad av familjen direkt o for till kalas för min kusin Tilda. Tyvärr blev vistelsen där kort då vår lille prins började kaskadkräkas flera omgångar där uppe så både han o jag var fulla av kräk. Vi fick bege oss hem istället så jag kunde hoppa i badet o Lowe fick vila lite hos R. Han kräktes lite till efter att vi kommit hem men framåt kvällen lugnade det sig och har hållt sig lugnt. Han hade fått ny sorts ersättning samt utpumpad bröstmjölk så troligen var det ngt av det som inte blev bra i hans lilla mage för det kom ca 2,5 timme efter att han ätit. Idag är allt lugnt som vanligt och han är en lite solstråle som alltid ;)

Lördagkvällen bestod av premiärgrillning. R grillade lite nötkött samt vildsvin och till det så hade vi hemmagjord potatisgratäng o grillade majskolvar. Mums!!!

Idag har jag haft en rostbiff i ugnen så snart blir det lite rostbiff o potatissallad till middag. Känns som en lyxhelg i matens tecken i alla fall=)

Hoppas ni haft en bra helg.
Kram


Min första scrappade bild=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Åsa

vilken fin sida du hade gjort. Likadant album som jag har till Melvin.

2010-03-21 @ 19:01:41
URL: http://www.blommis86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0