Vem har tagit min unge?!

Ja det undrar jag. Vem har tagit min glada, nöjda lilla Lowe och gett mig ett pipigt, gnälligt o missnöjt litet monster. Detta lilla monster har nu fått för sig o vakna mer om nätterna och ska snutta på mig och får han inte det så blir han skogstokig! Detta innebär att han inatt har ammat 4 ggr istället för en och jag är helt slut! Försöker ju få honom att ta välling men han vägrar flaskan sedan han kaskadkräktes efter att ha fått på flaska. Just nu känns det som en återvändsgränd m honom. Från att ha kämpat igenom oss några nätter o minskat amningen till 1 gång/natt så har han nu helt vänt och jag har verkligen inte en aning om vad jag ska göra. Funderar ut o in på ngn lösning men finner ingen. Dessutom har jag ingen ork till det heller... Jag är vekligen helt slut och känner mig som världens grinigaste människa just nu så alla ni som råkar komma i vägen för min grinighet ber jag om ursäkt till redan nu. Inte nog m att han stökar om nätterna så har han sedan slutet av förra veckan blivit missnjd på dagarna. Han är ofta pipig om han inte får vara i famnen och pipet gör mig galen nu när det är både dag o natt. Tyvärr har R åkt iväg till Hässleholm o jobbar fram till torsdag så det känns inte helt bra just nu o vara ensam m detta lilla pipga monster så därför undrar jag nu...

Du som har tagit min lilla Lowe och gett mig detta monster, byt genast tillbaka så jag får min lilla gosepojk istället!!!


Vem har tagit denna underbara pojk...

och gett mig detta lilla monster ;)


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0