Underbart=)

Igår fick solen verkligen upp mig på fötter efter en liten böknatt m lilla Lowe. Medan R sov och barnen var iväg så passade jag o Lowe på att handla lite till en picknick jag tänkte överraska min familj med.  Lagom till Hampe var på väg hem från skolan så väckte jag R. Då hade jag fixat ner lite kyckling, baguetter, 2 sorters melon, vindruvor samt lite fika och dryck. Vi tog sedan bilen och hämtade Felicia på dagis och åkte ner till lekparken i badhusparken. Där satt vi sedan och åt gott, spelade lite ringkastning, gungade och lekte kurragömma med dunk. Vi hade en toppenstund hela familjen m en massa mys innan R skulle bege sig till jobbet igen. Tänk vad lite sol o värme kan få en glad,positiv och full m energi=)





En underbar dag m min underbara familj=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0