80-talsfest=)

Igår var jag på party hos Jenny. Temat var 80-talet så min outfit gick i chockrosa färger=) Jenny hade ordnat med lite gott o äta, lite lekar (vilket inte var min starka sida igår), paketleken, härlig musik och många skratt med härliga människor. Kvällen var verkligen mer än lyckad så tack än en gång Jenny för allt du fixat igår=)
Några bilder från gårdagskvällen=)


Värdinnan =)

Så gott så gott=)


Denna tävling var inte min grej... Inte lätt o käka snören om man skrattar hela tiden=)

Blås och smäll ballongen först...

Jag och värdinnan=)

I väntan på paketleken=)

Jag "Pippi-städar" lite med mina nyvunna städtofflor=)

En trött 80-talsbrud som nyss är hemkommen och ska krypa till sängs...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Fan, vad jag ser muppig ut på korten! Fanns det inget där jag ser liiite normal ut iaf =)



Men kul hade vi! Kram...

2010-06-13 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0