Många år sen sist...

I lördags var vi på släktträff som mammas kusin Malin hade ordnat nere i deras stuga. Tippar på att vi var runt 40-50 personer. Vi var nere o badade (de äldsta o de yngsta var de tappra som badade ;), vi grillade och framför allt pratades det i massor då vi inte har sett varandra på många år. En mkt trevlig dag som faktiskt blev till natt för oss då vi inte begav oss hem förrän 00:30.
Tusen tack Malin för att du fixade denna dagen! Hoppas verkligen inte det dröjer flera år till nästa gång!!!

Några av de som vågade sig i plurret=)

Min svägerska m min brorsson samt mammas kusin Mia från Australien

Resten som inte vågade bada men som slängde sig i skuggan=)




Min lilla älskling nöjd i skuggan=)

Kusinerna=)


Mammas kusin samt morfars syster

Min mormor o morfar=)

Värdinnan, mammas kusin Malin

Nästan hela tjocka släkten=)

Min älskade lilla familj=) <3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Rasmus

FinFint !! :D

2010-07-15 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0