Mysdag=)

Idag har jag, R o L haft en mysdag. Förmiddagen tog vi det lugnt hemma. Vid 13:30 drog vi in till Kalmar där vi började m lite shopping medan L sov gott i vagnen. Vi gick sedan o åt gott på Krögers. EFter en stunds vila o god mat där så tog vi bilen vidare ut till Stensö och spelade minigolf. Tror inte jag har spelat minigolf på 9 år!!! Vilket tyvärr märktes o jag insåg att jag är så sjukt dålig förlorare i det spelet... När vi sedan kom hem så tog vi en cykeltur m hunden vilket var Lowes premiärtur i barnsadeln=) Han älskade det o var helnöjd hela rundan. Nu badas lillen och mannen o jag ska snart sätta oss o spela Monopol=) En underbar dag trots saknaden efter mina andra små älsklingar som jag vet har det bra på Öland=)

Tyvärr vann denne mannen över mig!!=(

Nöjd på premiärturen. Här m syrrans hjälm som hamnat på sne=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Stina

Hur gammal var Love när ni började cykla med honom? Jag är så sugen på att prova att cykla med Bella :-)



KRAM Stina

2010-07-08 @ 18:03:46
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: svar till stina

Han är drygt 7 månader nu. Beror lite på hur stadiga dom är när dom sitter. Lowe sitter själv även om han ibland faller. Det var en liten kort tur men d går nog bättre om man väntar ngn månad till=)

Kram

2010-07-08 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0