LOWE!!!

Varnar känsliga läsare för en massa skitsnack ;)!!!
Igår morse vaknade min lille solstråle allldeles för tidigt men somnade dock om, och vid 7 tyckte han att det var dags o gå upp vilket var helt ok. Känner i hallen på väg till Lowes rum att det luktar bajs. Inte så konstigt förvisso då han alltid sköter detta på morgonkvistenrunt 05:30-06:30. Idag luktade det dock skarpare. När jag kommer in i Lowes rum fullkomligt stinker det bajs!!! Tittar i sängen där min glada lille prick ligger UTAN blöja och hela sängen full av bajs!!! Han har lyckats få av sig blöjan, bajat och sedan testat och kladda runt lite i sängen med detta! Efter mkt om o men så lyckas jag få honom ur sängen utan att kladda ner mig. Lägger honom sedan i duschen och helsanerar honom. Därefter blev det helsanering av säng och rum och lite tvättning av sängkläder o.s.v. Lowe var dock väldigt nöjd och glad ändå=) Kunde även konstatera att hans blöja låg så fint i ena kanten av sängen utan det minsta spår av bajs!!!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0