Long time ago...

Ja det är verkligen länge sen jag hade tid och skriva i bloggen. Trots att mannen nu är hemma och har semester=) Får göra lite inlägg undan för undan av dagarna som gått=) Börjar med midsommar som vi firade nere med kära svåger m familj och några av deras bekantar, nere i Hällevik. Dagens väder var kanon med solsken och blå himmel. Klockan 13 begav vi oss ner till Havsbaden för dans runt midsommarstången. På hemvägen stannade vi för ett glasstopp då vi behövde svalka oss lite. Vi gick sedan hem och åt lite gott m sill( för dom som gillade det), nypotatis, gräslök,gräddfil och mina köttbullar i gräddsås;) Barnen badade i poolen eller hoppade studsmatta större delen av dagen och hade jätteskoj tillsammans allihopa. Vi andra pratade och hade trevligt. Lite senare gav vi oss sedan av till en fotbollspålan för lite kubbspel. Tyvärr var det synd om dom som hamnade på mitt lag eftersom jag inte fick ner en enda kubb=( Vi förlorade som ni säkert då förstår men vad gör väl det när man har trevligt. Vi gick sedan hem och grillade och åt en ljummenpotatissallad med rödbetor,morötter m.m som var kanongod till det grillade. Hade även lite olika såser, en couscoussallad, majskolvar m.m Allt var verkligen supergott och jag väntar bara på receptet på salladerna för dom ska definitivt göras här hemma. Mot kvällen v ar det fiskdamm för barnen och vi hade även musiktävling i lagen som var vid kubben och tro fasen att vi förlorade där oxå!!! Tusan me´...  Det var i alla fall ett par trevliga dagar vi hade  och hoppas verkligen vi kan träffa käre svåger m familj snart igen=) Några kort nedan som hann bli tagna  under dagen. Väntar dock på fler från Jessica som ständigt hade kameran i näven=)
Tusen kramar till er Tony o Jessica!!!

Mina små älskade barn samt Jessicas flicka Iza till vänster



Inte alltid fina fisken man får när man fiskar i Hällevik=)

Spända tjejer som väntar på sin fiskelycka=)

Lillprinsen min=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0