För er som inte vet...

För er som inte vet så har jag tagit ett stort beslut för ett par veckor sedan. Ett beslut som säkert många tycker är helknasigt o inte begriper ett dugg. Jag har sagt upp mig från mitt jobb! Jag tänker inte skriva ut här varför jag har gjort det mer än att jag kände att jag behövde det. Har funderat på det ett bra tag och när jag väl tagit beslutet så kändes det helt rätt. Jag har inget annat jobb än men har börjat jobba som timanställd kommunsjuksköterska i Nybban, vilket känns kanonbra=) Jag trivs jättebra hittills med allt. Har jobbat nu både torsdag,fredag,lördag och ska jobba idag samt tisdag och två helger till på raken. Lite trött är man dock allt nu med alla nya människor och nytt arbete men vad gör väl det när det är kul o gå till jobbet=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: c.s

helt rätt, man behöver nytändning ibland! starkt!

2010-07-25 @ 19:36:09
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0