Hur blev då natten...

Som jag skrev innan så sov ju Lowe stock ( uttryck lånat av Jenny) från 16:30 igår med 2 mattillfällen bara. Han sov fram till 00:05 första omgången. Då åt han lite o fortsatte sova i sin säng till 03:35, då var det åter dags för mat. Sen sov han igen till 06:00, åt bajade o vaknade igen 7:00 så jag har ju fått sova i alla fall=)

Nu har jag varit med Hampe i skolan då han skulle vaccineras sin andra omgång mot svininfluensan. Typiskt nog blev allt mkt försenat o eftersom Lowe sov igen när jag skulle köra barnen så fick han vara kvar med pappsen hemma. Tyvärr hade han vaknat när vi åkte så efter 45 minuters väntan i skolan fick jag smita före i kön m Hampus eftersom jag behövde hem o amma o Roger behövde sova då han jobbat natten.

Nästa anhalt är dagis vid 11:20 för o hämta lillan o sen BHV för läkarbesök med Lowe.
Tjao for now...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0