En tanke till...

Vill skänka en tanke till min svägerska ( och bror) som nu gått över tiden med deras lilla prinsessa. Det var beräknad födelse den 18/1 så idag är det BF+3. Jag vet att hon tycker det är jobbigt o vara gravid o längtar efter att hålla den lilla i sin famn istället. Vill bara att du ska veta att jag tänker på er dagligen även om jag inte ringer o frågar=) Vet ju själv att man blir lite trött på frågorna om det inte är över...
Håll ut vännen, hon kommer nog snart ut=)
Tusen kramar på er alla tre(4)
KRAMIS

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Hej! Tack söta=) Ja det blir ju extra jobbigt varje gång jag kommer till en föreläsning och typ 10 st ska säga, har du inte fått än? Ehh nej eftersom jag är här och fortfarande är tjock så ligger hon nog kvar tror jag...

Nu är inte det här kul längre=(/Kram.

2010-01-21 @ 21:05:44
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0