Måndag...

Idag är det en upp o nervänd måndag känns det som. Lowe började prata redan 04:30 imorse vilket inte var upskattat av hans mamma... Som tur var somnade han om till 06:20  då han åt lite till o sov till.....08:00!!!! Det är bra länge sedan han sov så. Typiskt att det skulle vara idag när R jobbar dagen och jag måste upp o skicka barnen till skola o dagis :/ Visserligen var han inte så trött på fm sen så det blev bara en timmes sömn ute i vagnen istället för 3...

Idag är även vår "lilla" vovve på operation. Han opererar bort en gigantisk böld på halsen, såg ut som en rakad pung så stor var den! Fick precis samtal frånR att operationen gått bra så han hämta Ricco kl 15 i em. Tråkigt när djuren blir sjuka, dessutom oftast dyrt oxå. Tack o lov för försäkringen och att vår vakthund mår bra=)

Nu tänkte jag klä på Lowe o mig o ta en promenad i solskenet. Insett att jag måste börja röra på mig om jag ska bli smalare nån gång... Lustigt att jag inte tänkt på det innan ;)
Kram

Vårt lilla monster=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0