Duran o Mollan... o så jag...

Idag har jag gjort debut på scenen  tillsammmans med Duran o Mollan... Felicia och jag var tillsammans med min svägerska o brorson på deras show på folkan i em. Framåt mitten av showen så ville dom ha upp 2 föräldrar på scenen för att tävla mot varandra. Vi hade ju bänkat oss längst fram men som tur var började dom o plocka i andra änden av raden men alla föräldrar nekade!!! Så där satt jag, sist på raden o inte hade jag hjärta o säga nej jag oxå så upp på scenen bar det...

Alla ni som känner mig vet att jag inte är ngn scenmänniska o hatar o göra bort mig men vad gör man inte för sina barn ;) Uppe på scenen fick vi ta på oss ursnygga brillor och sedan skulle vi köra med i låten där man byter ut vissa ord mot rörelser som ni ser på bilden nedan=) Efter att vi väl tagit igenom oss detta så bara traskar den andra kvinnan iväg... Urtråkig!!! Barnen skulle få rösta vem som vunnit och jipppiieeee, de röstade på mig !!! Som vinst blev det en skiva med Duran o Mollan ;) Jaja, det var det värt för o se Felicias skratt när jag var på scenen;)

Hetast i stan ;)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Hihi, vilken snygging=) Det är härligt när man kan bjuda på sig själv!/Kram

2010-04-25 @ 21:20:40
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0