Sjuka älsklingen min=(

Fick ett meddelande igår från min älskade att han var inkommen till campen igen men att han var sjuk och låg nerbäddad=( Stackars lilla älsklingen.Han lovade att ringa idag istället. Hoppas han kryar på sig ordentligt nu innan han ska komma hem så vi får mysa ordentligt sen i 11 dagar=)

Kram på dig hjärtat mitt!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: H...

Hej! Hittade din blogg på invidzonen och har följt dig ett par dagar! Min kille åker iväg i dec så de lär väl nästan åka om varandra? När slutar din kille där nere? Tänkte kolla om jag kan bli något klokare över anhörigdagen. Förmodar att det var en i våras och kanske var du där? Hur går det till isf? Vet du något! Hoppas din kille är kryare snart!!! Kram

2009-09-02 @ 22:25:22
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0