Sista morgonen=(

Idag är sista morgonen med älsklingen hemma. Imorgon kl 03:42 åker han iväg till Afghanistan igen vilket känns skit. Vill så gärna ha honom hemma nu och fortsätta vårt liv som Svenssons. Vi har haft bra dagar trots mitt gravidhumör som inte alltid är roligt och tas med tyvärr. Vi är nog båda lite oroliga för hur det ska funka här hemma eftersom det börjar bli lite tungt för mig nu. Jag hoppas verkligen att jag klarar dessa 30 dagar tills han kommer hem nästa gång. Jag vill gärna inte be andra om hjälp då det är vi själva som satt oss i denna situationen även om det inte var planerat att jag skulle vara gravid när han åkte. Det gäller bara o bita ihop nu så fixar vi denna ggn oxå. Det är ju faktiskt den kortaste resan han gör och knappt hälften av hans första resa så nog ska vi fixa det bara inte ryggen pajar fullständigt. Nu ska vi fortsätta Svenssonlivet för dagen och sen ska vi mysa ikväll. Ska till barnmorskan 10:30 idag, Hampus skola 13:30 och simskola 17:20 så dagen lär ju gå fort som vanligt.
Ha en bra dag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: H

30 dagars nedräkning! Bara att börja kryssa! :) Hoppas att ni haft det riktigt bra den här leaven. Kram!

2009-09-21 @ 12:09:23
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0