Myskväll

Igår var älsklingen och jag iväg på en myskväll. Pappa kom ner till barnen ca 17:20 så då åkte jag o älsklingen in till Kalmar. Vi hade bokat bord på restaurang Källaren Kronan till 18:00. Jättemysig restaurang som jag varmt rekommenderar. Vi åt tre-rättersmeny som bestod av Skagentoast, biffstek och vit chokladpannacotta. Oj så mumsigt det var. Vi njöt i 2 timmar av att bara vara vi två, ett par utan ngn som ropar på en. KL 20:00 åkte vi vidare till bion. Vi valde Beck på Saga som började 20:30. En bra film om man tycker om Beck. Barnen hade skött sig bra hemma med morfar och myst i knät. Skönt att de är stora så även morfar kan passa de två. Det var en skön och mysig kväll på tu man hand. Precis vad vi behövde nu innan älsklingen åker igen.
Tack pappsen för att du var barnvakt.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej, ohh sånt e så mysigt!! Tror att det e bra att göra saker som man o hustru utan barn som pockar på uppmärksamhet! Låter som att ni hade det hur härligt som helst!!!

Tack för dit stöd ang det du skrev i min blogg, du anar inte vad dte värmde...du har alltid mej med gumman!!

2009-09-20 @ 14:12:21
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0