Myskväll med barnen

Idag har varit en riktig tråkdag och tröttdag. Piggnade inte till riktigt förrän nästan 17-tiden idag efter att lillan och jag badat. Efter det gick vi en liten runda med hunden  och sedan åkte vi till Willys och handlade mängder av grönsaker så min kväll är räddad=) Vi åkte till videoaffären och hyrde sedan en film och därefter hämtade vi  mat på McDonalds. Vi har nu ätit maten och filmen är nu igång. Sen blir det nog sängdags. Skönt när dagen är över och man är närmre dagen då R kommer hem. Enda jobbiga med nätterna är ju mina besvär med att bara kunna ligga på en sidan vilket får mig att vakna 1 gång/timme ungefär. Men det finns säkert de som har det värre. Nu ska jag fortsätta titta på filmen med mina små älsklingar. Ha en trevlig kväll.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0