Mol hit o dit=(

Sista veckan har jag inte kännt mig helt ok. Ibland är det svårt o ta på vad som varit fel medan det ibland beror på enorm trötthet eller ont i magen o rygg. Idag har jag haft molande värk i både rygg och mage och kännt mig olustig. Blir lite smått nervös faktiskt eftersom R åker till Afghanistan igen på tisdag morgon. Står jag upp 4-5 minuter så blir jag skittrött o ont i ryggen. Hur ska jag fixa dessa veckor själv med allt som ska göras om dagar och kvällar?  Tur att det börjar gå mot sitt slut med R:s resor. Känner att jag behöver honom hemma nu både psykiskt o fysiskt. Jag blir ju inte mindre o lättare precis heller. Det gäller verkligen o bita ihop nu (bryta ihop lär jag väl oxå göra ngn dag).
Nu är det bara Hampus kvar o lägga och sen ska jag vila mig i soffan vid tv:n o tända lite ljus till R kommer hem igen från mötet. Ryggen strejkar verkligen just nu=(

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Fy vad jobbigt att din rygg gör ont.

Är verkligen ingen lek att vara gravid.

Har du provat gravidbälte, annars kan jag varmt rekomendera det.

Ha det bra.

Kram

2009-09-17 @ 21:48:40
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0