Lillan på bättringsvägen=)

Äntligen har det börjat bli bättre för lillan nu. Idag har hon kunnat kissa utan att ha ont. Helgen hade hon ett hel.ete rent ut sagt och bara grät varje gång hon behövde på toa men ändå kunde hon inte kissa. Tur att medicinen hjälper hyfsat snabbt=)

Själv tänker jag nu skippa de förbannade järntabletterna. Tog idag de nyinköpta brustabletterna och satte mig sedan för att plugga. Efter en timme så blev jag illamående och fick känningar i magen. Blev så påverkad att jag fick lägga mig i soffan och vila bort det. Kan bara vara järntabletterna då jag känner av det de dagar jag har tagit tabletterna. Eftersom järnvärdet låg på samma som för en månad sedan så tänker jag avvakta till nästa bm-besök. Vill inte gå och må illa varje dag fram till bf...

Idag efter jag hämtat barnen på skola o dagis så åkte vi till skokällaren för att leta efter höstskor samt "finstövlar" till Felicia. Vi var ju på Öland igår för att inhandla skor till barnen men oj vad besviken jag blev. Hittade absolut INGET till Felicia. Hampus fick ett par höstkängor. I Kalmar hittade vi på rean ett par vinterkängor till Felicia i alla fall. Idag hittade vi i alla fall ett par höstskor/halvkänga samt ett par "finstövlar" till henne så nu har båda barnen höstskor samt även ett par vinterkängor till lillan. Skönt att ha den biten avklarad nu när hösten och vintern kommer=) Lillan är så nöjd så hon har sprungit i sina nya skor o kängor om vartannat hela eftermiddagen. Hon är galen i kläder o skor så deä r sällan problem med att be henne prova=)

Nu är det medicindags för lillan innan sängen väntar för hennes del. Själv tänkte jag lägga mig i badet kl 20:00, tända lite ljus o lyssna på musik när båda barnen ligger. Kanske ska slänga ett öga på Hollywoodfruar vid 21 eftersom alla pratar om denna Ankan.
Ha en skän kväll.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Hejsan. Jag ska dit redan den 29-30 oktober, då kommer min älskling hem :) Det är så roligt att planera och boka biljetter men sen får man ju sansa sig och inse att det är en hel månad kvar.. Men jag hoppas tiden går fort :)



Skönt för dig att din man kommer hem tidigare även om jag förstår dig att det känns som ett litet nederlag att han inte kunde fullfölja hela missionen men hälsan och familjen kommer ju först :)

Ha det bra! Kram

2009-09-28 @ 22:35:16
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: H

Hej! Jag har en fråga angående telefonin nere i Afghanistan. Stämmer det att de där nere kan ringa från campen till mobiltelefon här hemma utan att det är några problem? Funderar nämligen på att avsluta min fasta telefon o det vore ju dumt om det visar sig att de inte kan ringa till mobil från Afghanistan. Kram

2009-09-29 @ 15:46:23
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Linda

hejhopp, skönt att R kommer hem till er snart! Du har verkligen gjoprt ett superjobb gumman!!! PUSS

2009-09-30 @ 12:02:50
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0