Gårdagen- ett skämt?!

Hela dagen igår kändes som ett stort skämt. Jag mådde piss av olika orsaker och dessutom gick precis allt emot mig hela dagen. Tyvärr kom det många tårar under dagen och även under mina samtal med Roger. Sista samtalet vi hade blev inge bra alls utan mer präglat av frustration vilket inte alls är bra när man är flera hundra mil ifrån varandra men vi lyckades o samla oss till slut och fick ett bra avslut=) Det är ngt speciellt när man närmar sig hans leave för jag tror att jag har nog haft en skitdag varje gång han ska komma hem bara för att man längtar alldeles för mkt och vet att snart är det dags. Det borde ju kanske vara tvärtom att allt skulle vara kanon när det bara är några dagar kvar men icke... Nu är de iväg på resa igen och jag vet inte när han ringer nästa gång men det är bara o bita ihop, för bryta ihop avklarade jag ju igår uppenbarligen...
Time for studies...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Förstår vad du menar! Jag brukade med ha riktiga skitdagar precis innan leaven men det är väl för att man längtar så oerhört mycket så det känns som att tiden aldrig vill gå! Hoppas det blir bättre idag!

Kram

2009-09-01 @ 12:58:17
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Linda

oh stackars! Men snart e han hemma igen och då får ni rå om varandra mycket..Ni behöver dt! Men jag beundrar dej som fixar allt så bra (även om det känns som som tvärtom ibland men jag måste säga detta: Du är en stark kvinna!!!!!! GLÖM INTE DET!!!

2009-09-02 @ 00:06:50
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tycker så otroligt synd om dig som får gå igenom detta, och när du är gravid dessutom.

Har du blivit arg på din man för att han lämnade dig och barnen ?

Eller förstår du till fullo hans beslut.

Tänker på dig .

Tyvärr så är ju "den enas bröd den andras död " för när din man kommer så åker min.

Kram

2009-09-02 @ 16:08:48
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0