Bad day

Bloggat dåligt nu de sista dagarna men det beror på att jag haft 2 riktigt dåliga dagar nu. Hela eftermiddagen och kvällen igår hade jag sån smärta i ryggen så tårarna kom. Hampus fick till och med hjälpa mig att ta av mig mina byxor igår kväll=( Kvällen tillbringade jag sen i soffan och mådde pekka. Kände mig som jag vore sjuk men förmodligen var det väl smärtan som slog ut mig så. Det har väl varit lite bättre med smärtan i dag men har ändå inte mått bra i kroppen. Dock inga förkylningstecken så jag vet inte vad det är som spökar med mig. Ska bli skönt nu att älsklingen kommer imorgon så jag får en möjlighet o vila upp mig samt att ha en famn o krypa in i när smärtan blir för stor. Kvällen idag består av tv. Nu är det idol och kl 21 är det säsongsstart för Grey´s anatomy som bara måste ses. Får se om jag tyar titta ikväll annars får det spelas in till imorgon. Återkommer med förhoppningar om bättre dagar.
Tjao

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0