Älsklingen landat...

Han ringde tidigare ikväll och de hade landat lugnt och säkert. Önskar att de flygit honom tillbaka hem istället. Dock känns det lite bättre idag än igår i alla fall så nu gäller det och räkna ner istället. Fick ett sms av honom en liten stund sen där han skrev att jag fått honom att gråta av lycka. Han hade fått paketet jag skickade förra omgången. Där i låg en skiva med en bildvideo från vårt bröllop som jag satt ihop och komponerat med en av låtarna som spelades på bröllopet. Detta för att han ska veta att jag alltid står vid hans sida oavsett om han är här hemma eller där borta. Han är min andra hälft och det finns inget jag inte gör för honom. Älskar dig roger och kommer alltid finnas vid din sida. Vi väntar på dig och börjar nedräkningen...

LOVE YOU!!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Förstår att han blev glad! Är det sista gången han är nere nu el?/Kram Nilla.

2009-09-24 @ 08:15:23
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

hejgumman, nu är det inte länge kvar tills ni får ha honom hemma för alltid!! Är detta sista gången eller? Oh snart har ni en liten ny familjemedlem att glädjas åt!



PUSS

2009-09-24 @ 10:56:01
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0