Svettas ihjäl här hemma nu...

Som jag skrev tidigare så har ju resten av familjen klagat på att det varit kallt här hemma så igår satte ju R på värmen. Idag har det kokat här inne istället så jag blir galen. Svetten bara lackar om mig. Mätaren stod på nästan 24 grader!!! Nu har värmen dragits ner igen så jag kan vistas här hemma utan att flyta bort=)

Efter pissenatten som var så blev dagen ganska hyfsad. Jag vilade på fm tills r kom hem kl 11:00. Sov väl i alla fall 50 minuter sammanlagt. Efter det fixade R lite lunch åt oss. Därefter fortsatte R sin stora röjning av förråd o tvättstuga som han har påbörjat här hemma. Jag satte mig en stund och sorterade papper men sen fick jag nog och kände att jag behövde ta ett bad för att värma ryggen. När jag väl lagt mig i badet slog det mig att det var drop-infika på lillans dagis som jag lovat att följa med på, så det var lika bra att hoppa upp ur badet direkt.

I eftermiddag hände det inte många knop. Vi käkade, hampe hade en kompis här en stund och sen for vi till ju-jutsuträningen. Hampus tränade vid 17 och R testade på det idag oxå kl 18. Barnen och jag kikade en liten stund på r när han tränade och sen for vi hem eftersom r skulle springa hem efter träningen.

Nu ligger båda barnen och jag har placerat mig i soffan och väntar på R. På tv:n blir det "Bonde söker fru" och sen blir det nog sängen med förhoppningar om en god natts sömn=)
Hoppas ni haft en bra dag.

Min lilla ju-jutsukille=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Hoppas du får sova gott i natt.

Kram

2009-10-14 @ 21:49:59
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Alexandra - hantverk & skoj

Nya och gamla halsband.

http://nilasdotter.blogg.se/

2009-10-14 @ 22:08:09
URL: http://nilasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0