Söndag igen...

Dagarna går verkigen fort. Idag är det ju kanelbullens dag så jag hade tänkt baka lite kanelbullar med lillan när Hampe var på kalas men så blev det inte. På fm kom min käre bror o brorson ner en liten stund. Alltid lika trevligt när man ser de på ingång=) Tyvärr är jag skitkass på att åka o hälsa på. Just nu beror det ju mkt på att jag inte ger mig iväg mer än vad jag absolut måste. De stannade en stund på enkel fika utan kanelbullar. Älskade Theoplutten hade tydligen tjatat om Hampo (Hampus) så då dök de upp här=) Även Felicias kompis Vanna kom ner o lekte en stund. Kl 12:00  skulle Hampe på kalas så då helt plötsligt blev hela huset tomt. Istället för att baka med lillan så åkte Roger upp o tränade, Matte o Theo åkte hem och lillan gick upp till Vanna istället. Roger tyckte jag skulle lägga m ig o vila en stund nu när jag blev själv. När alla väl åkt så stod jag som ett ?. Visste inte vad jag skulle göra riktigt. Inte ofta jag är ensam så. Jag la in annnons på blocket på vår bäddsoffa som vi måste sälja nu eftersom vi ska göra om det rummet till babyrum. Sedan la jag mig faktiskt i soffan o vilade lite men har så svårt att komma till ro eftersom jag inte har ngn bekväm liggställning. Det var i alla fall skönt med en stunds avkoppling. Har sedan lagat middag, baconbiffar o potatismos. Supergott faktiskt=) Barnen har städat sina rum och sitter nu i badet. Älsklingen har röjt efter maten och dammsuger just nu. Kan inte förklara hur skönt det känns o inte vara ensam om allt längre. Hoppas verkligen han kan stanna hemma nu så jag kan få avlastning. Nu ska jag plocka upp barnen ur badet, om det går för min rygg. Hoppas ni haft en underbar helg för det har vi.
Tjao

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0