sanningen...

Idag berättade min älskling en lögn som han sagt till mig tidigare av ren omtanke. Dock med rädsla för att jag skulle bli arg. Han berättade att han faktiskt blivit beskjuten i Afghanistan förra omgången han var nere. Eftersom han är tornskytt (den som står vid kulsprutan i bilen) så var det han som fick skjuta tillbaka. De som beskjöt min älskling och hans team, låg i bakhåll och var endast ca 45 meter ifrån dem. Det var en kort strid tills angriparna gav sig och flydde från platsen. Dessutom har de varit med den afghanska polisen och hjälpt dem. Min älskling har hållt detta inom sig för att inte oroa mig som gått här hemma. Jag förstår honom fullt ut varför han har ljugit om att det inte har hänt ngt  där han befunnit sig. Jag vet precis hur hispig jag hade blivit vilket inte hade gynnat ngn av oss. Efter att jag ha fått reda på detta så är jag ännu gladare att han nu är hemma hos mig. Jag är inte ett dugg arg på honom utan jag förstår honom i denna situationen. Visst kan en lögn vara befogad ibland?
Här är länk1 och 2 till de striderna som min älsking har varit utsatt för. Tack och lov att han nu är hemma!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Shit vad läskigt! Skönt att ha honom hemma igen, det förstår jag. Krya på dig. Kram!

2009-10-03 @ 07:45:59
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Min första tanke va, gud så sur jag hade varit om min pojkvänn höll något sådant inom sig.

Men min andra "lite förnuftigare" tanke va , gud så skönt att han sa det när han väl är hemma igen.

Men jag kan tänka mig att det va otäckt att höra.

Hoppas att ni har det skönt nu när ni är 2 om allt.

Så glad för din skull att R har kommit hem igen och kan hjälpa dig lite .

Ha det gott.

Kram

2009-10-05 @ 08:36:49
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov
Postat av: Johanna

Jag hade reagerat likadant som dig. Tack och lov att han är hemma och välbehållen!

2009-10-05 @ 12:20:54
URL: http://jloow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0