Mitt älskade troll=)

Snart kommer min stora trollunge hem. Han drog igår em hem till kompisar (tvillinggrabbar i klassen) då det skulle mysas på höstlovet. Jag tror de var 5 grabbar sammanlagt som skulle åka o bowla, hyra film, käka hamburgare och sova över=) Han blev jätteglad men lite nervös över inbjudan då han aldrig sovit över hos kompisar tidigare. Fick igår kväll sedan ett mms på 5 grabbar som härjade i bäddsoffan och såg ut att ha helfestligt=) Kan bara säga att det känns så bra efter böket som var tidigare i hans liv. Just nu längtar jag dock efter en kram från mitt troll då det var tomt här hemma igår kväll. Tänk, vad gör man då de inte vill kramas mer utan känner sig för stora för det... Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog smyga in på kvällarna och ta en liten kram när de sover i alla fall=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Så skönt att det löste sig med försäkringskassan

2009-10-27 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0