Ensamtid=)

Nu har jag skickat iväg barnen till en kompis och gubben skickade jag till gymmet. Kände att han behövde komma hemifrån fast lite självisk var jag oxå=) Det är så skönt ibland och få vara helt ensam och slippa ha dåligt samvete för att mannen går o greja hela tiden och jag inte klarar av det. Detta innebär att jag sätter på Caroline Af Ugglas på spotify på högsta volym och sen röjer jag toaletten nere och sen en behövlig vila i soffan helt ensam=)
Tjao

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Klart man behöver lite tid för sig själv även om familjen är mysigast att va med.

Hoppas du njöt av din tid och fick hem en nöjd man.

Trevlig helg.

Kram

2009-10-30 @ 22:08:37
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0