Du underbara människa=)

Idag efter att jag legat och vilat och gråtit en skvätt av smärta innan jag hittade ett bra läge i sängen, så kom min pappa in med min post. Han hade gått med min hund och tog in posten åt mig. Bland alla tråkiga brev och reklamblad låg ett paket som var postat av underbara Maria. I det låg ett vackert kort och ett paket till min lilla prins i magen=) Tänk att en del människor kan veta vad som ljusar upp dagen.

Jag blev så glad när jag läste kortet och såg paketet att tårarna kom. Tack Maria, om du bara visste vad det värmde. Maria och jag kom i kontakt med varandra över nätet då hennes sambo oxå tjänstgör i Afghanistan. Trots att vi bara pratat mkt över msn och en gång på telefon så är hon en av de som vet nu hur jag egentligen mår och vad man går igenom. Tyvärr bor vi i varsin del av Sverige och det känns surt då jag mer än gärna hade haft henne som granne istället. Ännu en rolig sak är att Maria och hennes sambo oxå väntar ett litet mirakel, deras första. Jag är så glad för deras skull och önskar de all lycka i världen. Supertack Maria!!! Håll ut för snart kommer din älskling oxå hem. Du vet att du kan höra av dig när som helst på dygnet. Miss you vännen!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Åhh så du fick paketet idag :) Vad roligt!! Jag tänkte att de skulle muntra upp dig lite nu när allt annat känns tungt! De känns himla bra att du blev så himla glad för de, då känns de extra roligt! :) Jag har faktiskt tänkt en del på dig de senaste dagarna, ska försöka övertala Per att göra en liten resa neråt i Januari kanske och så komma och hälsa på er! De hade varit helt underbart att ses, och då få se lillprinsen och de andra kungligheterna givetvis ;) Hör av dig när du orkar! Sköt om er och hälsa familjen. STOR kram!

2009-10-26 @ 17:41:48
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0