17 grader inne...

Det var vad mätaren stod på imorse här hemma. Roger höll på o falla avigt=) Han har tjatat flera dagar om att sätta på värmen medan jag inte tycker det behövs än. Fast jag ger mig nog idag. Till och med barnen tyckte det var kallt inne idag så nu puffar värmen här hemma igen. Man skulle haft en kamin istället och bara legat på en fäll framför och jäst ännu mer som en kastrerad hankatt=) Nu är jag ju varken en katt, hane eller kastrerad men jäser lyckas jag ju med i alla fall...

Nu ska jag sätta mig lite med Labb1 en stund.
Ha en bra dag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Hihi, ja Matte och jag vågade inte säga något i söndags=) Vi sa det till varandra när vi var på väg hem...17 grader och så klagar jag här hemma där vi har 23. Hoppas att ni har det lite varmare nu!/Kram.

2009-10-13 @ 09:33:54
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Helen

Hutter burr.

Är du lite dum snål som jag, jag väntar också till det sista innan jag höjer värmen.

Men nu får vi nog ge oss .

Ha en bra dag.

Kram

2009-10-13 @ 10:36:50
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0