Snart...

Har inte haft ork att blogga sista dagarna. Sömnbristen börjar nu ta ut sin rätt och jag känner mig helt orkeslös om dagarna. Sömnen är nästan helt utebliven om nätterna och nu är det ju en del som ska fixas om dagarna innan lillprinsen ska komma ut. Vi satte dock ihop sängen i söndags och då fick man en liten nytändning igen och började inse att snart är det dags att bli 3-barnsmor=) Vi har dessutom börjat tapetsera i hans rum och det kommer nog bli bra till slut.

Inatt ska R jobba så vi får hoppas han håller sig inne inatt i alla fall. Jag har ju back-up om det skulle sätta igång när R jobbar då mina föräldrar har telefonerna hos sig om nätterna ifall jag behöver ha hjälp med barnen samt skjuts in till förlossningen. Visst hoppas jag hellre han väljer en natt som R är ledig men det är ju inget vi kan styra=)

Nu kör R barnen till skolan o dagis o sen är det tapetsering som gäller en stund. Ska försöka se om jag kan vila en liten stund i em innan R åker.

Hoppas er dag blir bra.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Vill bara säga att jag tänker på dig. Jag vet precis hur du har det. Jag sov också fruktansvärt dåligt under graviditeten. Låg ofta vaken hela nätter och storrade i taket. Var pigg på natten och supertrött på dagarna. Hoppas lillkillen kommer snart. Säg till om du orkar träffas nån fm. Jag tar med mig fika och hälsar gärna på en stund. Kram Jenny.

2009-11-17 @ 11:22:52
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Svar till Jenny

Hej där. Jag fikar gärna nån dag. Kanske kan komma till dig nån fm när R ändå sover så jag får slippa dessa väggar ett tag=) Kramis

2009-11-17 @ 18:23:09
Postat av: Jenny

Du får jättegärna komma till mig! Tänkte om du inte orkade ta dig iväg. Du får gärna komma oduschad och i mjukiskläder =)



Nästa vecka kan jag mån, ons, tors fm. Linus är på dagis 8.30-11.30. Där emellan är jag och Ville hemma själva.



Jag kan fixa nån god frukostmacka till oss?



Bestäm du dag och tid.

2009-11-17 @ 21:06:44
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0