Önskelista=)

Snart är det dags för födelsedag för min del och jag ska gå över den magiska gränsen...30! Kan inte säga att jag har ngn större noja över det längre faktiskt. Har nog haft det tidigare i år men nu är livet fullt med så mkt positiva saker och spänningar så man har glömt bort det=) Mannen min frågar vad jag önskar mig och jag har aldrig en susning om vad jag egentligen önskar mig men i år vet jag faktiskt och det är bara en sak: En systemkamera! Vill så gärna ha en riktig kamera vilket gör det så mkt roligare att fota och redigera i photoshop. Tyvärr är det ju en väldigt dyr sak så därför ger jag er ett tips som brukar gratulera mig, jag önskar mig pengar till en kamera=) Alternativt prata med R då jag inte vet om han har några planer på present. Enkelt och uppskattat=)

I want this!!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Victoria

2009-11-03 @ 16:47:12
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Helen

Det står samma sak på min önskelista i år.

Har velat ha en ny kamera sååå länge.

Kram

2009-11-04 @ 20:54:30
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: ann

jag vill oxå ha en sådan

2009-11-06 @ 07:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0