Ikea...

Idag har vi varit och inhandlat skötbord. Eftersom vi valde ett skötbord i antikbets så blev vi tvungna att köpa en ny spjälsäng oxå=) Vi hade en vit spjälsäng sedan tidigare men den får vi väl se om vi kan sälja istället. Finns även en kista som även fungerar som en bänk i samma serie och även en växasäng när det är dags så det kändes bra faktiskt. Dessutom kan man göra om denna spjälsängen genom att bygga om ena sidan på den när de vill klättra ur den vilket kan vara bra. Köpte även ett nytt täcke till lillprinsen. Bäddset och spjälskydd inhandlades på Ullaredsturnén så det är redan klart. Har även en sänghimmel som lillan hade en kort period som bebis som kan passa perfekt sen.

Snickaren är här nu och sätter upp en vägg till lillprinsens rum och vi har även varit och kollat ut vilken dörr vi ska ha. Imorgon tänkte vi köra upp och låna hem tapetböcker för att kika lite=) Känns så kul och fixa i ordning rummet. Helst vill jag att det ska vara klart redan nu så jag får sätta upp möblerna och pynta lite=)

Idag har jag även varit och tagit vaccinationen mot svininfluensan. Känns bra faktiskt. Dock börjar jag redan känna av ömhet när jag lyfter armen. Dum som jag var tog jag den i vänster arm vilket kan innebära att jag får svårt att sova eftersom jag i normala fall bara kan ligga på vänster sida när jag sover men det återstår att se. Inte gnälla innan...

Nu tänker jag nog slappa en stund i soffan innan jag somnar sittandes. Känns som att det blir en sen kväll eftersom snickaren säkert har ett tag kvar att arbeta så barnen lär väl inte komma i säng i tid idag. Lillan är förvisso ledig imorgon och Hampe verkar lite hängig ikväll så vi får se hur han är imorgon. Troligen en ny förkylning på G igen=(
Hoppas ni får en skön kväll.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Likadant skötbord som oss fast i nyare version=) Gud vad kul att fixa i nya rummet, finns inget bättre än barnrum=) Längtar också efter det men vågar inte riktigt lita på att det är en tjej!/Kram Nilla.

2009-11-05 @ 22:31:28
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Maria

Tihi, titta hitåt.. här har du en som behöver en vit spjälsäng.. så vill ni sälja så är de bara att hojta till :)

2009-11-05 @ 22:53:44
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0