Idag ska jag föda...

...eller inte. Fick höra av min svärmor att min svåger hade sagt till henne att jag kommer att föda idag, det hade han sett i mina ögon när vi var där på kalas. Han brukar se saker men hur ofta han har haft rätt vet jag inte.

Hur som helst så har jag inte tid att föda idag för vi ska iväg på trevligheter ikväll=) Vi är bjudna till ett par föräldrar till Hampus klasskompisar (tvillingar)som vi alltid har så trevligt med när man lämnar och hämtar barnen hos varandra. Vi ska käka lite gott och ha trevligt vilket känns jättebra.

Så det här med att föda idag har jag som sagt var inte tid med=) Vi får väl se när det ske. Känns inte som jag vill föda idag heller när det är fredagen den 13:e...
Hoppas ni får en lika trevlig fredag som vi kommer att ha.
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Ta det i morgon den 14 nov. En mkt bra dag tycker jag (och Linus). Kram Jenny.

2009-11-13 @ 19:31:27
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0