Bebis, lilla bebis...

Inatt har jag varit helgalen. Sov ganska gott på förnatten men sen har jag varit klarvaken nästan hela natten igenom och väntat på att värkarna ska starta! Vet inte varför jag fick för mig det men jag låg bara och väntade på att det skulle köra igång så jag kunde inte somna om. Hur knasig är man inte då?! Jag messade med min storebror kl 04 inatt bara för att ha ngt att göra (han jobbar natten). Kan säga att inga värkar startade och att det har varit en dag präglad av trötthet. Dock fick jag en spark i ändan av denna natten så nu tvättar jag upp alla bebiskläderna så jag kan packa min väska ifall det sätter igång tidigare. Det är ju faktiskt bara 4 veckor kvar enl sista ultraljudet. Jag har fått mina 2 barn tidigare båda gångerna och detta kan innebära att det faktiskt kanske bara är 2 1/2 vecka kvar...

Dessutom är det en annan grej som får mig att fundera på om det är ngt på G och det är våra djurs beteenden. När jag fick Felicia så låg våran hund bredvid mig på golvet och tittade på mig när jag låg i soffan hela kvällen och på natten så startade värkarna. Efter det har han aldrig gjort så igen utan endast den natten. Nu har han börjat bli lite orolig igen och går gärna omkring mig på kvällarna samt att katten idag sprang in till mig när jag låg och vilade i soffan. Hon började jama för fullt och hoppade upp på min mage och detta är en katt som jag knappt hört jama sen jag köpte henne för ett år sedan. Detta gör mig lite nervös oxå...

Vi har idag varit och kollat tapeter till lillprinsens rum men vi har enormt svårt att hitta riktigt vad vi vill ha och framför allt komma överens! Jag har hittat en tapet som jag kan tänka mig som en del av fondvägg men R är inte så glad för den tyvärr=( Tyvärr ser inte färgerna så varma ut på bilden men det är 2 varma gröna färger,en varm brun färg och en vitaktig rand. Jag vill ju helst att hans rum ska vara färdigt till lillprinsen ska komma till världen så man slipper styra med det och kan ta det "lugnt" istället.  Vi får väl fundera lite på det igen och kika runt men har ni några tips och ideér på några bra sidor med tapeter så är jag tacksam. Vill inte ha en massa nallar och helst i varma färger så som brunt, grönt, beige.

Nähe, dags att fixa kvällsmat till mina troll och kanske vika lite tvätt sen framför tv:n...
God kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Åhh så spännande, nu är det verkligen nära.

Kram

2009-11-10 @ 08:35:56
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lotta Arrhenius

Vi var o kollade lite tapeter till vår lillprins förra veckan :) Jag tycker denna är jättefin, om det bara ska vara en fondvägg. Inte för "barnslig" men samtidigt rolig i ett barnrum... o så fina färger! :)

http://www.sandbergab.se/sv/products/wallpaper/Lilly%20(NW)/519-79

2009-11-10 @ 11:39:52
Postat av: issa

lycka till med allt! :)

2009-11-10 @ 12:24:19
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0