Underbara sol=)

Tänk så påverkad man blir av vädret. Gick upp idag 7:45 då en man från Cedmerts i Nybro skulle komma o hjälpa mig med tv:n o parabolen som har krånglat. Han gjorde detta innan han skulle öppna butiken och det kallar jag service. Supertack till Roger på Cedmerts för att du hjälpte mig!
När jag kom ner och ser hur solen lyser så  känner jag hur jag oxå skiner upp. Känns som att det kan bli en bra dag. Kör igång en maskin tvätt och fixar lite. När lillan kommer ner är hon oxå på skinande humör. Hon har hjälpt mig hänga tvätt och hon har hjälpt mig o dammsuga nere=) Duktiga tjej!
Hampus verkar lite piggare idag faktiskt så vi får hoppas att det inte blir mer av det.
Vi ska nog ner en vända till torget sedan då de har ngt arrangemang som heter "Världens mat". Friskis skulle även uppträda så jag måste ju ner o kika lite. Ska även köpa några blommor o plantera ute tänkte jag nu när jag har gjort så fint på altanen=)
Hoppas ni får en underbar dag idag
Kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0