Grattis älskade lilla Felicia!

Idag fyller min lilla snorpa 4 år. Tänk vad tiden går fort. Storebror vaknade först idag kl 8.00 och ville gå ner o fixa presenterna så vi vi begav oss ner o hämtade dem. Vi fixade även en bricka med ett ljus, en flagga o lite dricka. Sedan klämde vi i på " ja må hon leva" Lillan sov ganska djupt faktiskt för hon vaknade inte förrän vi nästan sjungt färdigt=) Hon blev glad och började öppna presenterna. Hon tog det ganska försiktigt men storebror satt bredvid och frågade om han skulle hjälpa henne hela tiden då han var nyfiken på vad det var i dem=) När hon hade öppnat dem så gick vi ner då vi även hade det stora paketet nere. Det slet hon upp pappret på kan jag säga=) Hon var glad för presenterna men ville som de flesta andra barn, ha mer!
Vi ska ha kalas nästa helg för släkten så då blir det fler paket. Nu ska vi fixa lite frukost så får vi se vad vi hittar på idag. Funderade på att åka in på bio men eftersom lillan hade feber igår kväll igen så vet jag inte om jag vill ge mig iväg på det. Vi ska ha en mysdag i alla fall så får vi se vad det innebär.
Ha en bra dag





Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

2009-05-16 @ 09:59:00
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: linda

hmm nu klickade jag för fort:)



Ville bara säga GRATTIS Felicia! Vilken fin cykel du fått. Du är som en prinsessa:)

Kram Linda m Familj

2009-05-16 @ 10:00:12
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0