vaken än=)

Jag skulle ju lägga mig för en stund sedan men när jag reste mig för att ta hunden på kissepaus så kom jag på att jag inte hängt upp tvätten! Jä..a skit! Jag hatar när man kommer på det precis innan man ska upp o lägga sig o är skittrött!
Jaja, hänga tvätt var det...
Ut med hunden i kylan. Riktigt råkallt ute ju och frost på bilen så man får ställa klockan några minuter tidigare imorgon så man hinner skrapa bilrutorna.

Inne igen så känner jag fortfarande suget efter ngt att tugga på eller dricka, helst ngt sött, helst cola.... eller kanske några chips som står kvar sedan kvällen igår....
Tog mig ett äpple istället, känner mig stolt men inte nöjd. Känner fortfarande suget efter min cola som står kall i kylen men jag måste stå emot. Jag är som besatt av sött och cola!!! Suttit ikväll o googlat på enkla mellanmål men inget faller mig i smaken. Jag måste hitta ngt som kan ersätta alla mina stunder med cola och chips för det har satt sig på min mage och där vill jag INTE ha det!!!
Ngn som läser detta som kan ge mig tips på gottit som kan ta bort mitt sötsug så fram med det bara!

Mannen ringde förut o berättade att han var framme i Stockholm bland massa norrlänningar! Han tyckte det kändes ok så det känns bra för min del. vill ju inte att min älskling ska känna sig ensam där uppe...
Han sms:ade mig o skrev följande:
"Själv med en massa norrlänningar! Men det blir nog bra! Man känner sig lite vilsen, har du lagt ungarna? Och själv sitter du vid datorn! Puss min sköna! Ringer sen."

Hur kan han veta som är i Stockholm att jag sitter vid datorn?!! Ngn hemlig spion som kollar mig eller kanske han bara känner mig allt för väl=) 

Nu ska jag lägga mig innan jag stoppar chips eller cola i munnen.
Sov gott alla


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Ah, vilken tur att jag klickade in mig på just din blogg, annars hade jag helt klart glömt bort kläderna som ligger och väntar i maskinen!



Men håller med dig, riktigt trist att inse vid den här tiden att jag har tvätt att hänga!

2009-03-01 @ 23:05:29
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Linda

hej gumman, vad fin din blogg har blivit tycker jag! va duktig du är! Förstår att det känns ensamt men snart e han hemma igen och jag ska göra allt jag kan för att du ska må "bättre" när han åkt igen. Sen e han hemma för alltid hos sin familj. Hoppas vi kan ses i sommar igen. Vore jättekul!! Tror jag ska ta o ringa dej för jag e lite pratsugen. Om du kan vsrao inte är på jobbet vill säga, pusssss

2009-03-03 @ 10:57:43
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0