Trotsig tjej!

Just nu känns det väldigt tungt att tänka på att Roger ska vara borta i 2 månader i stöten när jag har en tjurig,envis,arg och bråkig liten tjej här hemma!
Lotta på bråkmakaregatan har fått ett nytt namn: FELICIA!
Detta är sama lilla tjeja som Lotta fast med ett litet mer argsint humör just nu. Hon driver mig till galenhet!!!
Trots att man är lugn och ber henne snällt så kan hon bli galen i alla fall. Tyckte jag hade laddat upp bra med min resa till Stockholm men hon har redan dragit ur all energi ur mig och då har Roger bara varit borta sedan i måndags och kommer hem om en dryg vecka. Hur ska det gå?!
Hoppas,hopppas,hopppas att detta snart gå över.
Nu ska jag fixa lite här hemma, fast jag skulle hellre lägga mig och sova några timmar i ensamhet istället men plikten kallar.
Ha de gott

P.s Återkommer med min tripp till storstan samt bilder när jag har samlat energi igen( om si så där 6 månader=S)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda i sthlm

hej gumman, ja dte där är inte lätt med alla utbrott. Tro mej, jag vet!!

Kram

2009-03-19 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0