Tiden går så fort...

Man hinner inte med tiden. Rätt var det är så är veckan slut. Veckan som varit har bestått av arbete några dagar samt besök till Ikea. I torsdags kväll kom Roger hem och barnen och jag hade dukat fram lite fint, tänt en massa ljus och kramade honom hårt o länge.
I fredags for vi alla in till Kalmar för att köpa en cykel till Hampus men naturligtvis var den slut. Fick beställa så den kommer i mitten av nästa vecka. Nu är det ju inge cykelväder ändå så det kvittar. Efter det så åkte vi till Ikea igen och åt middag. Tro det eller ej men inga inköp denna gången på Ikea. Därefter tog vi en runda in på Mediamarkt och det slutade med att vi köpte en till laptop samt en plattång till lilla mig. Roger vill gärna ha med sig en dator när han åker så då fick det bli en till=)
PÅ kvällen sedan åkte vi till min bror för att fira hans fru Pernilla som imorgon fyller 30 år. Vi blev bjudna på god mat och god budapesttårta. Tack för en trevlig kväll!

Idag har jag jobbat till 16. Åkte sedan och hämtade hem lille Hampe och fick Viktor med mig på köpet då de ville sova över här. Inte så härligt kanske när man jobbat och det är sommartid imorgon. Viktor är morgonpigg men jag hoppas han sover lite längre o inte vaknar 06 eller liknande. Roger har lovat o gå upp med dom imorgon bitti så jag får vila lite. Vi har ikväll ätit lite god mat. Sitter o tittar lite på Robinson samt sitter med vars en dator iknät( vilken mysfaktor...not...). Börjar känna mig lite sliten nu.
SKa luta mig bakåt i soffan hos min älskade make liten stund innan jag går upp till sängen. Vill gärna se att grabbarna somnar då Viktor blev rädd förra ggn och jag fick skjutsa hem honom.
Ha de gott

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0