Stockholmsresan...

För en vecka sedan precis så satt jag  i Stockholm med nyfunna vänner från Friskis. Vi var uppe på värddagar i Stockholm från fredag-söndag. Vi åkte en minibuss upp och landade på ett fint hotell mitt i smeten mellan Spybar och Sturecompaniet. Vi tog en cider på rummet tillsammans innan vi trötta efter resan gick och la oss. På lördagsmorgonen var vi uppe kl 06:30 för att avnjuta en frukost på hotellet innan det var dagas för vår fullspäckade helg att dra igång. Jag startade med mixpass jympa som var kanon. Därefter var det dags för en förelåsning som var så där... Käkade sedan en god lunch med lax. Efter det var det sedan dags för ett avslutande jympapass igen. Denna gång var det ett core-pass och det var tungt men mkt bra för min kropp. Därefter var det resa tilbaka till hotellet för att göra i ordning oss för kvällen=) Vi duschade och makade oss. Därefter träffades vi alla på hotellrummet och pratade och hade trevligt. Vi tog sedan en taxi tillbaka til idrottshögskolan där festen skulle vara. Maten väntade och det var gott denna gång oxå. Därefter var det uppträdande av två killar/trollkarlar. Därefter lite dans fram till 23:00. Då gick taxin tillbaka till hotellet men där fortsatte vi först på ena baren och beställde där en drink och pratade och skrattade. Sedan fortsatte vi til baren nere på hotellet och tog där en avslutande cider ca 02:00. Vid ca 02:30 så var det dags att gå upp o lägga sig men icke var vi trötta. Karin o jag låg o pratade ca 45 minuter till så vi somnade väl ca 03:15. Klockan ringde sedan igen vid 06:30 ooch oj vad jag inte var pigg alls=) Kände fortfarande av alkoholen i kroppen och den minimala sömnen men det var bara att kliva upp. Efter frukosten begav vi oss åter till skolan och startade med en föreläsning med Malou von siwers som föreläsare. Det var en mkt bra föeläsning. Efter det var det dags för ett yogapass och det kändes väl så där med att stå i hundpositionen med huvudet ner mot golvet.  Tanken slog mig att de tär nog så här man känner sig innan man svimmar så jag var kvick o sätta mig i normal ställning igen=) Efter detta var det lunch igen, sallad i olika form och det var som vanligt mkt gott. Dagen avslutades med ett pass i afrikansk dans och det var skoj men jag var såååå trött denna dag men helnöjd med helgen. Jag hade mkt trevligt med mina vänner och vill bara tacka dem för en kanonhelg=)
Bussfärden hem var ganska dryg men ok. Tyvärr ringde Roger och meddelade att lillan var sjuk igen och det var rätt tungt eftersom Roger åkte tillbaka till S-holm på måndagen igen och jag blev tvungen att vabba igen=( Vi har varit så otroligt mkt sjuka detta året och det känns lite irriterat på jobbet nu så det ska bli skönt att vara helt ledig så man slipper o vabbar mera detta året. Det enda tråkiga med helgen var att jag inte hann träffa min barndomsvän Lnda då dagarna var fullspäckade från morgon till natt men jag hoppas vi ses snart vänen=)
Slutsummering är att helgen i s-holm var en kanonhelg både med mina vänner och hela arrangemanget med Friskis o Svettis. Några bilder nedan från resan.

Jenny o Åsa i bussen på väg upp.

Incheckade på hotellet på fredagskvällen.

Roger nöjd o glad med lite vin i glaset=)

Jag o Jenny innan festen på lördagen

Gruppen samlad med Jenny bakom kameran

ÅSa o jag i full gång=)

ÅSa o jag på hotellet ca 02 lördag natt.


Har jag skoj eller har jag skoj

JAg, KArin och Sanja

Kramis

Skål Jenny=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda i sthlm

hej vännen, kul att läsa om er helg i storstan! ja det var ju supersynd att vi inte hann ses, men jag förstår ju att schemat var fullspäckat. Ni verkar ha haft en härlig helg! Vi kommer att ses i sommar, var så säker. PUSS

2009-03-23 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0