Saknad...

Ja, jag känner faktiskt redan en stor saknad efter min man och det skrämmer mig. Hur ska jag klara av när han åker iväg 2 månader om det känns tungt första dagen han är iväg? Värst var imorse när vi klev upp och man är van att han kommer hem ca 07:30. Då kände jag mig väldigt ensam.  Jag började även tvivla om det är rätt beslut vi tagit, om det är värt att han reser iväg så länge? Jag vet inte faktsikt, men nu är beslutet taget och det är bara att göra det bästa av det. Kanske blir bättre när värmen kommer och man är ute mkt mer. Bara vänta och se...

Jag har i alla fall nu lämnat Hampus i skolan för en stund sedan, slängt i en maskin tvätt, städat kattlådan och plockat i ordning o bäddat i sovrummet.

Har gjort mig en smörgås och ett glas nypressad apelsin/äpplejuice och sitter ensam o filosoferar. Lillan sitter och spela Anki o Pytte på datorn uppe. Vi ska bege oss till friskis kl 11.00 då jag ska vara recepvärd för Åsa idag.  Dagen blir nog ganska lugn o bara lite småplockande kan jag tro.

Tänkte slänga i några bilder på barnen då vi var i simhallen i fredags.
Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Hej! Oj viken flash back jag fick när jag såg simhallen i Nybro. Det var 100 år sne man var där ju. Och där han man verkugen tillbringat många timmar under sin barndom. Härligt! Jag minns så tydligt att inträdet kostade 6 (!) kr. Haha ja mycket förändras. Pösss på da

2009-03-03 @ 11:00:43
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0